sunnuntaina

I don't know how I am anymore

tuli kauhee tekemisen puute ja aattelin kirjotella tänne mitä oon tehny tänää :------) lähin mutsin kanssa kaupungille ostelee kaikkee mukaisaa. mukaan tuli:


○ lilat skullcandy kuulokkeet
○ sex and the city 2 
○ pushing daisies tuotantokausi 1 
○ kasvonaamio
○ lakkaa
○ kampa + harja
○ kauluspaita + pillifarkut + t-paita
○ stephen kingin carrie 


luin autossa jo pari lukuu tota kirjaa ja tuntuu mukavalta :----) rakastan oikeesti tosi paljon kirjoja ja kirjottamista ylipäätänsä ja mun äikkä on 8 :---D outoo tavallaaa mut tärkeint on et mun kirjottamistaito (siis tarinoiden kirjottaminen) on 10!!


..no takasin kirjoihin ku alotin jo ''puhumaan'' niistä
niin kun sanoinki jo et rakastan niitä, ja kaikista eniten kolahtaa semmoset taiteelliset kirjat esim. stephen kingin tapahtumapaikkana duma key, joka mun piti lukee pari kertaa että sain tolkkua siitä, mutta kaikkien iloksi en oo lukenu meyerin kirjoja koska mua ei kiinnosta massa-kirjat koska ne on yleensä vaa jotai rakkaussössötystä ja aika lamee tekstii. mulle kelpaa nyt vain ne taiteelliset tekstit ja ronskit ofc. esim sotakirjat on iha kivoi, mut tykkään kans niist rakkaustarinoist jos niissä on sitä jotain (seksiä mm.). 


mulle on muute tärkeet kans kirjan tuoksu (joo?!) ja jos ne tuoksuu pahalle mua ei kiinnosta se kirja ollenkaan. mua ei oikeestaa nolota jos oon kaupas ja otan kirjan käteen ja rupeen haistelee sitä, paitsi välillä jos ihmiset tuijottaa sillee >:OOOOO, mut iha sama mitä ne aattelee musta :---D oon vaa omalaatunen kakara joka rakastaa vanhojen kirjojen tuoksua ja välillä uusien.


j.k.rowling on kans yks maailman parhaimmista kirjailioista vaik se onki (ex-)massaa se hp-sarja :--) mut ne kirjat on oikeesti niin bueno! oon lukenu varmaa ne kaikki kirjat 6 krt. aina on pakko lukee ees kerran hp kuukaudessa (jos ei muuta luettevaa)ja kaiken lisäks ne kirjat on..krhm..hyväs kunnos. vikast kirjast on lähteny kannet koska luin sen viime kesänä pariin(kymmeneen) otteeseen ku reissasin niin paljon.


darren shan on kans iha hauska sarja, mut, aika lapsellinen? mielipide, mielipide.
ja nyt en keksi mitä kirjottaa D----:


joo mutta lopetan tähän tän paskan kirjottamisen ja rupeen ettimään juustonaksuja ja rupeen kattoo jotain leffaa :3


olen ihana ja aloitan tähän blogiin lisäilee useemmin merkintöi ja alotan kirjottaa isoil kirjaimmil ja oon pilkunviilaaja ♥ alotan puhtaalt pöydält tän blogin kaa :----) ja muokkasin äske vähäc tota ulkoasuu ku rupes kyrsii batman :------(


np: blessthefall - pray


- Nik★lai


ps. h n
katotaan nyt naiset ja herrat mitä tästä tulee :-----)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti