lauantaina

i'm back!

joo en oo vähään aikaa kirjotellu ku en oo muistanu :----------)
no kerronpa mitä on täs tapahtunut viimesien viikkojen aikana:


○ joululoma alko!1111 fuck yeah oon oikeesti iha jee ku loma alko en ois jaksanu hetkeekää enää sitä kouluu 8D mutta kaikista parasta oli että mulla alko pari pv aikasemmin loma! syy alempana


○ kävin shoppailemassa tuomaksen ja mun veljen markon kanssa :) mukaan tarttu _ei_mitään_ mutta sain markon tilaamaan mulle paitoja netistä joita oon kinunu jo pitkään *w* 









○ lähettii 19.12 pariisiin viettää joulua mummille :3 en oikee tykänny (siis että mentiin sinne ku oisin halunnu pysyy himassa ._.) mut sain kivoi lahjoja ja hyvää ruokaa.. ja jouluhan mulla meni masennuksen merkeissä



L A H J A T

iphone 4 ♥ ,_,





akai MPD32 !!!!!!! kuolin oikeesti ku avasin paketin ♥♥
hugo boss XY ihan uus haju en oo ees avannu sitä siit muovist viel :)




moneymoney 350 e richbitch :::D

P A R A S  L A H J A  I K I N Ä:


LIPUT NOITTEN JÄTKIEN KEIKALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!11 ;______;
en kyl älyy mut toi oli maailman parhain lahja ikinä koska oon ollu
noitte fani jo alusta asti jaja ääääää ;__; kiitoskiitoskiitoskiitos tuomas ja marko!!

(oikeesti olin iha täpinöissäni ku löysin noi liput niitte rahojen seasta *u* luulin et ne oli jotai epämääräst paperii siel et se kirjekuori näyttäis ja tuntuis paksummalta 3: onneks en heittäny niit roskii!)

..sitten lähettiin himaan 29 päivä koska halusin kotiin uudeks_vuodeks ja samoin muutkin :)

uus_vuos meni juoden kuin yleensä ja krapula vieläkin 3: olin siis rasmuksella bilettämässä ja oli kivaa ♥ kiitos kauneille neideille ihanasta seurasta ja komeille miehille kanssa :) enpähä pikku asioita muista illasta mutta isot jutut jäi kyllä päähän..valittevasti :) paukuteltiin rakettei, avauduttiin ihmisille, pullonpyöritystä ja tuli pidettyy teinilissujen hiuksista kiinni ku meni oksentamaan :----D no lähin sitten bileistä aika sekavassa olo-tilassa himaan neljältä ja hain samalla reissulla markon poikaystävältään tuomakselta (siis ne seurustelee get over it) ja käveltiin sitten molemmat himaan ja ei nukuttu ollenkaan ja annettiin alkoholin kadota päästä itsesteen ja tilattii sit pitsaa yheksältä aamul :) ja en oo siis nukkunut ollenkaan..

sellanen joulukuu mulla! hei ja kaikille hyvää uutta vuotta ja toivottavasti vuos 2010 oli ihana, toisin ku mulla, ja 2011 on ihanempi ♥

- Nik★lai

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti